Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwroty

Klient ma prawo do zwrotu towaru i odstąpienia od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania przyczyny, a także bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Formularz odstąpienia od umowy jest dołączony do przesyłki. W razie jego braku można uzupełnić go w formie elektronicznej i wysłać na adres: comen.koszule@gmail.com

Produkt zwracany musi być zapakowany i nie posiadać wad ani oznak użytkowania. Produkt nie musi być oryginalnie zapakowany, klient ma prawo do obejrzenia i sprawdzenia towaru.

 

Procedura

1 Informacja o zwrocie na e-mail: comen.koszule@gmail.com

2 Wypełnienie formularza

3 Spakowanie towaru (dołączyć paragon I formularz)

4 Odesłanie produktu na własny koszt.

 

Adres:

COMEN Krzysztofa Komendera,

Ul. Cielmicka 65,

43-100 Tychy

 

5 Zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni

 


 

Reklamacja

Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony przepisami prawa, w Kodeksie Cywilnym. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

W momencie zauważenia wady prosimy o kontakt, mailowy lub telefoniczny. Zgłoszenie reklamacji prosimy wysłać na adres comen.koszule@gmail.com . Opcjonalnie, można wysłać MMS ze zdjęciem wady na numer 660-962-141.

W przypadku reklamacji przysługuje Państwu zwrot pieniędzy, wymiana na inny model lub naprawa.

 

Procedura

1 Informacja o reklamacji na e-mail: comen.koszule@gmail.com

2 Wypełnienie formularza

3 Spakowanie towaru (dołączyć paragon I formularz)

4 Odbiór paczki przez kuriera

5 Zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni/ Wymiana na inny model/ Naprawa

 

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl