Szukaj

Regulamin

1 POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  1. Sklep Internetowy COMEN działający pod adresem www.comen.sklep.pl należy do firmy COMEN Krzysztofa Komendera, ul. Cielmicka 65, 43-100 Tychy.
  2. REGON: 271324630,
  3. NIP: 646 100 15-78.
  4. Nr tel. 32 219 05 12
  5. E-mail: comen.koszule@gmail.com
  6. Informacje o produktach w sklepie COMEN m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do złożenia oferty zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego oraz Regulaminu.
  7. Wszystkie zdjęcia na naszej stronie są naszego autorstwa i podlegają ochronie, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zm.)

2 DEFINICJE:

  1. SKLEP INTERNETOWY sklep oferujący sprzedaż produktów za pośrednictwem Internetu, działający pod adresem www.comen.sklep.pl
  2. KLIENT – osoba fizyczna, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonała zakupu w Sklepie Internetowym.
  3. DNI ROBOCZE – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  4. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA – czas potrzebny do skompletowania Zamówienia i nadania przesyłki do Klienta.
  5. CZAS DORĘCZENIA ZAMÓWIENIA – czas potrzebny Firmie Kurierskiej na doręczenie Zamówienia pod wskazany przez Klienta adres od momentu prawidłowego nadania przesyłki przez COMEN.
  6. CENA PRODUKTU – cena brutto (zawierająca podatek VAT) pojedynczego egzemplarza produktu ustalona przez COMEN i wskazana na stronie produktu.
  7. CENA OSTATECZNA – cena brutto pojedynczego egzemplarza produktu, prezentowana w podsumowaniu procesu zakupów. Cena Ostateczna Produktu nie może być wyższa niż Cena Produktu określona na stronie produktu.
  8. CENA CAŁKOWITA – suma Cen Ostatecznych za wszystkie produkty wchodzące w skład Oferty Zakupu lub Zamówienia.
  9. KOSZTY WYSYŁKI - ustalone przez COMEN koszty przesłania Klientowi zamówienia zgodnie z wybranym sposobem dostawy na wskazany adres.
  10. WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA – suma Ceny Całkowitej i Kosztów Wysyłki produktów znajdujących się w konkretnym Zamówieniu przyjętym do realizacji.
  11. FIRMA KURIERSKA – podmiot świadczący usługi przewozu i wykonywania zobowiązań związanych dostawą zamówienia do Klienta; GLS.
  12. DOWÓD ZAKUPU – jakikolwiek dokument potwierdzający dokonanie zakupu danego produktu w sklepie COMEN. W szczególności są to takie dokumenty jak paragon fiskalny, faktura, rachunek, potwierdzenie wykonania przelewu, czy potwierdzenie nadania przesyłki do Klienta.

3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Zakupów można dokonywać całą dobę przez 7 dni w tygodniu na stronie www.comen.sklep.pl
  2. Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT
  3. Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży poprzez kliknięcie przycisku „zamawiam” w sekcji „koszyk”.
  4. Poprzez złożenie zamówienia Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, a nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z obowiązku jego przestrzegania
  5. Klient musi uzupełnić dane produktu i prawidłowe dane do wysyłki obejmujące:
  6. imię i nazwisko Klienta; dokładny adres zawierający nazwę ulicy, numer domu i lokalu, kod pocztowy, nazwę miejscowości oraz kraj; e-mail Klienta; numer telefonu Klienta; sposób zapłaty
  7. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
  8. Na adres e-mail wskazany w zamówieniu wysyłana będzie automatyczna informacja o przyjęciu zamówienia i jego numerze.
  9. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą wysłania Klientowi przez COMEN potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji.

4 SPRZEDAŻ

  1. Na podstawie Umowy Sprzedaży COMEN zobowiązuje się do przeniesienia na Klienta własności produktów oraz do dostarczenia ich Klientowi zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, a Klient zobowiązuje się do zapłaty COMEN Wartości Zamówienia oraz do odebrania Zamówienia
  2. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta pod warunkiem, że Klient zapłaci wartość zamówienia w terminie do 3 dni od daty zawarcia Umowy Sprzedaży. Za moment zapłaty uważa się dzień potwierdzenia płatności lub zaksięgowania środków na rachunku bankowym.

5 FORMY PŁATNOŚCI

  1. Płatność gotówką za pobraniem kurierem przy odbiorze przesyłki. Koszt- 15 zł
  2. Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy firmy Comen. Koszt- 15 zł
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A
  4. Karty płatnicze:Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
    karty płatniczej Klienta.
  6. Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia zaczyna się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

6 WYSYŁKA

  1. Wysyłka zamówienia następuje w ciągu 7dni licząc dni robocze od daty zaksięgowania wpłaty.
  2. Sklep internetowy korzysta z usług kurierskich firmy GLS.
  3. Numer przewozowy paczki z zamówieniem jest wysyłany do klienta drogą elektroniczną.

7 ZWROT

  1. Klient ma prawo do zwrotu towaru i odstąpienia od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania przyczyny, a także bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  2. Formularz odstąpienia od umowy jest dołączony do przesyłki. W razie jego braku można uzupełnić go w formie elektronicznej i wysłać na adres: comen.koszule@gmail.com
  3. Produkt zwracany musi być zapakowany i nie posiadać wad ani oznak użytkowania. Produkt nie musi być oryginalnie zapakowany, klient ma prawo do obejrzenia i sprawdzenia towaru.
  4. Klient odsyła produkt na własny koszt, na adres firmy Comen.
  5. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni

8 REKLAMACJA 

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony przepisami prawa, w Kodeksie Cywilnym. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
  2. Zgłoszenie reklamacji prosimy wysłać na adres comen.koszule@gmail.com . Opcjonalnie, można wysłać MMS ze zdjęciem wady na numer 660-962-141.
  3. W przypadku reklamacji przysługuje Państwu zwrot pieniędzy, wymiana na inny model lub naprawa.
  4. Zwrot pieniędzy, wymiana na inny model, naprawa następują w ciągu 14 dni.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów