Regulamin
1 POSTANOWIENIA OGÓLNE:
- Sklep Internetowy COMEN działający pod adresem www.comen.sklep.pl należy do firmy COMEN Krzysztofa Komendera, ul. Cielmicka 65, 43-100 Tychy.
- REGON: 271324630,
- NIP: 646 100 15-78.
- Nr tel. 32 219 05 12
- E-mail: comen.koszule@gmail.com
- Informacje o produktach w sklepie COMEN m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do złożenia oferty zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego oraz Regulaminu.
- Wszystkie zdjęcia na naszej stronie są naszego autorstwa i podlegają ochronie, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zm.)
2 DEFINICJE:
- SKLEP INTERNETOWY sklep oferujący sprzedaż produktów za pośrednictwem Internetu, działający pod adresem www.comen.sklep.pl
- KLIENT – osoba fizyczna, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonała zakupu w Sklepie Internetowym.
- DNI ROBOCZE – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA – czas potrzebny do skompletowania Zamówienia i nadania przesyłki do Klienta.
- CZAS DORĘCZENIA ZAMÓWIENIA – czas potrzebny Firmie Kurierskiej na doręczenie Zamówienia pod wskazany przez Klienta adres od momentu prawidłowego nadania przesyłki przez COMEN.
- CENA PRODUKTU – cena brutto (zawierająca podatek VAT) pojedynczego egzemplarza produktu ustalona przez COMEN i wskazana na stronie produktu.
- CENA OSTATECZNA – cena brutto pojedynczego egzemplarza produktu, prezentowana w podsumowaniu procesu zakupów. Cena Ostateczna Produktu nie może być wyższa niż Cena Produktu określona na stronie produktu.
- CENA CAŁKOWITA – suma Cen Ostatecznych za wszystkie produkty wchodzące w skład Oferty Zakupu lub Zamówienia.
- KOSZTY WYSYŁKI - ustalone przez COMEN koszty przesłania Klientowi zamówienia zgodnie z wybranym sposobem dostawy na wskazany adres.
- WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA – suma Ceny Całkowitej i Kosztów Wysyłki produktów znajdujących się w konkretnym Zamówieniu przyjętym do realizacji.
- FIRMA KURIERSKA – podmiot świadczący usługi przewozu i wykonywania zobowiązań związanych dostawą zamówienia do Klienta; GLS.
- DOWÓD ZAKUPU – jakikolwiek dokument potwierdzający dokonanie zakupu danego produktu w sklepie COMEN. W szczególności są to takie dokumenty jak paragon fiskalny, faktura, rachunek, potwierdzenie wykonania przelewu, czy potwierdzenie nadania przesyłki do Klienta.
3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Zakupów można dokonywać całą dobę przez 7 dni w tygodniu na stronie www.comen.sklep.pl
- Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT
- Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży poprzez kliknięcie przycisku „zamawiam” w sekcji „koszyk”.
- Poprzez złożenie zamówienia Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, a nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z obowiązku jego przestrzegania
- Klient musi uzupełnić dane produktu i prawidłowe dane do wysyłki obejmujące:
- imię i nazwisko Klienta; dokładny adres zawierający nazwę ulicy, numer domu i lokalu, kod pocztowy, nazwę miejscowości oraz kraj; e-mail Klienta; numer telefonu Klienta; sposób zapłaty
- W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
- Na adres e-mail wskazany w zamówieniu wysyłana będzie automatyczna informacja o przyjęciu zamówienia i jego numerze.
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą wysłania Klientowi przez COMEN potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji.
4 SPRZEDAŻ
- Na podstawie Umowy Sprzedaży COMEN zobowiązuje się do przeniesienia na Klienta własności produktów oraz do dostarczenia ich Klientowi zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, a Klient zobowiązuje się do zapłaty COMEN Wartości Zamówienia oraz do odebrania Zamówienia
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta pod warunkiem, że Klient zapłaci wartość zamówienia w terminie do 3 dni od daty zawarcia Umowy Sprzedaży. Za moment zapłaty uważa się dzień potwierdzenia płatności lub zaksięgowania środków na rachunku bankowym.
5 FORMY PŁATNOŚCI
- Płatność gotówką za pobraniem kurierem przy odbiorze przesyłki. Koszt- 15 zł
- Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy firmy Comen. Koszt- 15 zł
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A
- Karty płatnicze:Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Klienta. - Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia zaczyna się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
6 WYSYŁKA
- Wysyłka zamówienia następuje w ciągu 7dni licząc dni robocze od daty zaksięgowania wpłaty.
- Sklep internetowy korzysta z usług kurierskich firmy GLS.
- Numer przewozowy paczki z zamówieniem jest wysyłany do klienta drogą elektroniczną.
7 ZWROT
- Klient ma prawo do zwrotu towaru i odstąpienia od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania przyczyny, a także bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
- Formularz odstąpienia od umowy jest dołączony do przesyłki. W razie jego braku można uzupełnić go w formie elektronicznej i wysłać na adres: comen.koszule@gmail.com
- Produkt zwracany musi być zapakowany i nie posiadać wad ani oznak użytkowania. Produkt nie musi być oryginalnie zapakowany, klient ma prawo do obejrzenia i sprawdzenia towaru.
- Klient odsyła produkt na własny koszt, na adres firmy Comen.
- Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni
8 REKLAMACJA
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony przepisami prawa, w Kodeksie Cywilnym. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
- Zgłoszenie reklamacji prosimy wysłać na adres comen.koszule@gmail.com . Opcjonalnie, można wysłać MMS ze zdjęciem wady na numer 660-962-141.
- W przypadku reklamacji przysługuje Państwu zwrot pieniędzy, wymiana na inny model lub naprawa.
- Zwrot pieniędzy, wymiana na inny model, naprawa następują w ciągu 14 dni.